De ce se pune legea între noi și memoria lor…

Lagărele şi închisorile pot închide oamenii și-i ucide, dar nu pot închide ți nici ucide ideile care circulă, oricâte piedici le-ai pune.Teroarea înspaimântă omul dar nu sugrumă ideea care biruie totdeauna când este sprijinită de lege, de libertate și de morală.Ce-nseamnă viața mea sau aceea a 50-60.000 de oameni sacrificați în felul acesta, dacă este vorba ca prin jertfele vieților noastre să nască o Românie mare, liberă și neatârnată.Pe mine nu mă îngrozește nici lagărul nici moartea și am încredere deplină în soarta buna pe viitor a României. Cuvintele lui Iuliu Maniu, reproduse dintr-un raport din 1947 al torționarilor comuniști.
Nu vreau să comentez legea Legea 217/2015, supranumită „Legea antilegionari” acest ATENTAT la gândirea și exprimarea LIBERĂ ( firește – respectând Constituția României ) vreau doar să declar că aleg să fac pușcărie decât să mă dezic de Arsenie Boca, de părintele Iustin Pârvu, de sfinții închisorilor. Decât să nu pot vorbi despre Țuțea, Noica, Eliade…

Se întoarce în groapă Mircea Eliade? De asta o fi ales să fie incinerat…
Stelian Plesoiu: Da si nu! Sigur ca maestrul, imi permit sa-l numesc asa, pentu ca am invatat asta de la cei din jurul lui, tinjea dupa tara. Niciodata pina la el sau de atunci incoace nu am cunoscut pe cineva care sa sufere atit dupa tara lui. Una din dovezi este refuzul de a deveni cetatean american. Cu mare stringere de inima, la insitentele unui mare prieten si admirator al sau, senatorul de Ilinois Charles Percy, a acceptat cetatenia americana la aproape 74 de ani. Percy a facut un fapt fara precedent in istoria Americii: a convocat ad-hoc Congresul si a cerut aprobarea cetateniei romanului Mircea Eliade pentru merite deosebite. Aprobarea a durat doua minute. Eliade era venerat, dar dupa aceasta formalitate au inceput sa curga onorurile, premiile, invitatiile. Cind l-am cunoscut, nici nu stiam cum sa ma adresez decit cu domnule, dar aceasta exprimare mi-a fost retezata de la inceput de sotia lui. Mi-a spus: «ori te adresezi cu Mircea, ori cu maestre, ori cu dr. Eliade. Mie poti sa-mi spui cum vrei, dar te rog sa ma strigi Christinel».
– See more at: http://www.ziaristionline.ro/2012/03/09/cum-au-trait-si-murit-sotii-eliade-o-colectie-de-marturii-ale-omului-de-casa-al-lui-mircea-eliade-adunate-de-ziaristi-online/#sthash.gCvWIhFk.dpuf

Deci americanii au voie să convoce congresul și să-i dea cetățenie lui Eliade, iar noi să scriem pe cărțile lui autor fascist?!
Bune sau mai puțin onorante, faptele, evenimentele şi personalităţile istoriei unui popor nu pot fi radiate cu un creion, și nici cu un institut, fie el Elie Wiesel, asemenea celebrului instrument de scris al lui Molotov, care a trasat noua şi încă actuala graniţă a României.Ele trebuiesc asumate.Dar ca să ni le asumăm ar trebui să ne cunoaștem istoria, nu poveștile măsluite spuse de comuniști.
O mare problemă este pentru creștinul din mine această lege care-i condamnă a doua oară pe cei condamnați și etichetați de comuniști o mare problemă, pentru că ei, vinovați sau nevinovați și-au primit deja pedeapsa. Cum aș mai fi eu creștină dacă i-aș condamna ad infinitum, când Iisus spune Iartă, ca să fii iertat?!

Lasă un răspuns

