Noapte bună, domnule președinte Băsescu!

Azi a încetat din viață proiectul PMP. Ceea ce s-a dorit o adevarată revoluție în politica de Dâmbovița prin valorificarea esenței pozitive a tot ce a însemnat băsismul în ultimii ani s-a stins cu o durere din care iată s-a intrupat…Elena! Am fost entuziasmați că vom avea un nou partid „emanat” dintr-o mișcare populară care vrea un stat de drept, o elită politică din intelectuali dornică să ajute în sfârșit poporul ăsta să învețe să pescuiască nu să traiască din firimiturile aruncate de diverși interesați.
După debutul fulminat cu alte chipuri, mai neprihanite… n-a durat mult și hop tot ăștia cu vechi state … cu rezultate… la conducere. Cred că neprihăniții ar avea obligația morală să explice populației cum s-a produs această schimbare a partidului. Cum din intrată pe ușa din dos, după ce greul a fost făcut E.Udrea ajuge președintă PMP și candidată la președenția țării.
Buna dimineața, distinși intelectuali!
Urarea se adresează deopotrivă lui Cristian Preda, Cristian Diaconescu, Daniel Funeriu, Teodor Baconschi, Adrian Papahagi, Sebastian Lazaroiu care chiar au crezut în Moș Crăciun.
Noapte bună, domnule președinte Băsescu!
Scufița roșie-galbenă-portocalie l-a păpat pe lup… chiar dacă era mai bâtran și mai târșit de viață decât ea!

6 Responses to Noapte bună, domnule președinte Băsescu!

  1. Paul Rodgers says:

    Armanco, esti de un penibil ingrijorator…cine ti-a spus tie, ma, femeie, ca te pricepi la scris, ca esti ” analistul sine qua non ” ? In textul citit am revazut cu ochii mintii aceleasi penibile idei ale altor asa-zisi jurnalisti condusi de Tapalaga : Pora, Fati, Ene, Urian, Ratiu si alti ” corifei ” ai condeiului! Consideri ca prin mazgaliturile tale te vei apropia de vreun Pulitzer? Trazneste, Doamne, oamenii slabi cu duhul…cine crezi tu, femeie, ca va lua in considerare prapastiile scrise de tine? Spui ca Elena Udrea a pierdut votul tau, iar lui Basescu ii urezi ” noapte buna „, tu, un vierme, un limax gretos tarator? Dispari, femeie, una ca tine si ca Macovei creati fara sa va dati seama uriasa masa de misogini ai Romaniei inca feudala!!!

    • Mă femeie să-i spui nevestei tale.
      Cine mă cred? Un vot.Atât.
      Dar tu cine te crezi să-mi faci mie morală?
      Vezi că ai un ton cam nepotrivit pentru un internaut. Dacă ești politician, ar fi trebuit să-mi analizezi pretențiie: pentru votul meu vreau un om cu expetiză pe politica externă sau o personalitate marcantă cu un cv beton la Cotroceni, în general și în mod deosebit în această conjunctură internațională și cu țara intrată în recesiune.
      Nu mă bagă nimeni în seamă, am să-mi anulez votul.

  2. DEXTER says:

    Uite,vezi ce patesti daca te ratoiesti la basistii-udristi,dupa ce 10 ani ai luptat cu oricine a zis ceva de rau despre presedintele tau ,ba chiar ai facut exces de zel pentru acest „ideal” !!Nu-ti spuneam eu acum vreo 7-8 ani,pe acel „blog basescu”, ca e posibil sa regreti , ca o sa te dezamageasca profund „iubitul tau chel” iar acum poftim !, au venit acele zile !…Hmmmm…”Noapte buna,domnule Basescu” !Nu credeam niciodata ca o sa citesc asa ceva scris de tine,dar am avut rabdare si am asteptat…Cel care te injura mai sus, iti va cere sa schimbi de pe perete icoana cu chipul presedintelui cu chipul elenei,pentru ca asa vrea el,basescu. „L’amour est aveugle mais qui se couche avec les chiens se lève avec des puces”…Zi buna.

  3. Base, cu bune și relele lui, rămâne cel mai tare politician de pe scena noastră politică… Eu încă sper ca dreapta să scoată din mâneca adevăratul candidat pentru președenție și Base să facă niște mișcări surpriză.
    Altfel, penibil sfârșit de mandat și neașteptat pentru un om puternic…

    • The End says:

      Miscari surpriza?Le-a „facut” aseara…Asta demonstreaza ca omul atata poate,ca atat il duce capul lui de marinar „sucit” de o femeie blonda. Asta a fost presedinte al Romaniei timp de 10 ani si care n-a vazut decat blond in fata ochilor.El nu se vede,dar noi il vedem:e bolnav.

  4. Cikician says:

    Cate sanse sa-si revina mai are un bolnav psihic cronic ?Norocul acestuia e ca nu raspunde penal.

Lasă un răspuns

