E mai ieftină o bonă ca o grădiniţă?

E mai ieftină o bonă ca o grădiniţă, proiect de lege
Sub sloganul „E mult mai scump să construieşti o grădiniţă” se lansează proiectul legislativ toţi copiii indiferent de statutul social al familiilor din care aceştia provin ar putea beneficia de serviciile unor bone, datorită unui proiect de lege ce va fi iniţiat până la sfârşitul lunii.
Ce părere aveţi? Da, este mai scump să construieşti o grădiniţă, dar ea rămâne şi generaţiilor viitoare. O grădiniţă/creşă are şi un cadru medical. Dacă un copil are probleme, educatoarea poate să-l însoţească şi la un spital fără ca ceilalţi copii să rămână singuri. Bona poate face acest lucru?
La o grădiniţă/creşă se poate cere program prelungit, bona poate fi obligată să stea cu copilul program 7-19?
O bonă nu are cunoştinţele pedagogice ale unei educatoare.
La salariul preconizat în proiect, 1.000 lei/lună, nu cred că nu se pot strânge bani de grădiniţe.
Am avut bone la copil. Una mi-o ducea numai la piaţă şi îi spunea că în parc merg doar câinii, celalaltă şi-a adus cei patru nepoţi la mine acasă, i-a aşezat la masă (nu m-aş fi supărat, dacă mi-ar fi spus, căci erau săraci) iar pe fiica mea a scos-o din bucătărie şi nu i-a dat să mănânce.
Asta vreţi pentru copiii dvs.?
Mă aştept măcar la dreptul părinţilor de a avea acces prin camere de supraveghere să-şi poată vedea copii de la serviciu. Dar poţi obliga o persoană particulară la aşa ceva?
Mă întreb şi dacă nu ar fi mai corect ca mama să poată sta ea cu copilul până la trei ani…Desigur, clasa politică ar fi trebuit să se gândească ce este mai bun pentru viitorul copiilor, nu la ce e mai ieftin, dar de la ei nu mai am aşteptări.

Lasă un răspuns

