Din experienţa bărbaţilor

Casatoria a fost prima forma de leasing: adica iei ceva de care te bucuri si platesti toata viata…rar se mai gaseste cineva care sa iti preia leasing-ul.

– Cum se spune in engleza „a cauta”?
– To google!

‎- Mi-am inscris sotia la karate.
– Si?
– Am invatat sa dau cu aspiratorul, sa gatesc, iar de la spalat rufe sunt in extaz!

‎Un tip vine la ghicitoare. Aia ii priveste palma:
– Groaznic. Soacra-ta va muri peste doua zile.
– Asta stiu si fara tine. Pe mine ma intereseaza daca voi fi prins sau nu!

‎- Domnule doctor, ce-mi sugerati pentru a pierde din greutate?
– Un pahar de apa cu trei zile inainte de mancare!

Ce scurta e viata! Fat Frumos crestea intr-o zi cat altii in 10 ani. Si intr-o saptamana a murit…

‎- Sotia mea gateste excelent, niciodata n-o doare capul, priveste fotbal cu mine, mergem la pescuit…
– La voi, la gay, nimic nu e ca la oamenii normali!

Crezi ca ceapa este singura leguma care te face sa plangi? Te-a trosnit cineva vreodata peste mecla cu un dovleac?

Cred ca am inceput sa chelesc… imi ia din ce in ce mai mult timp sa ma spal pe fata dimineata…

Sotul cu sotia privesc un meci de box. Sotul:
– Sunt dezamagit. Totul se termina in 4 minute…
Sotia:
– Excelent. Acum ma intelegi?

– Mamico, vaca zice muuu sau nuuu?
– Eh, depinde de bou…

Cine a pus „s”-ul in „fast food”, a fost un ticalos ingenios…

Daca dopajul este interzis pentru sportivi, de ce n-ar fi si PhotoShop-ul interzis pentru vedete?

Daca beau alcool, sunt alcoolic. Daca beau Fanta, sunt fantastic?

Daca un baiat iti spune “papusa”, nu inseamna neaparat ca esti o “Barbie”, poti fi si o “Chucky”.

Culmea businessului neinspirat: sa deschizi un salon de bronzat in Ferentari.

– Ce femei preferati: cele care vorbesc mult sau pe celelalte?
– Care celelalte?

Ochiul vanat micsoreaza campul vizual, dar creste experienta!

2 Responses to Din experienţa bărbaţilor

  1. Blue Sorin says:

    Super mişto … ţi le-am pus pe Facebook … http://www.facebook.com/blue.sorin

  2. Blue Sorin says:

    Se văd şi păpucii … :)))

Lasă un răspuns

