Alte bancuri

Badea Gheorghe statea la oi. La un moment dat, apare un luptator de kung-fu, care ii zice:
– Sunt luptator de kung-fu si am sa-ti fur toate oile!
Badea Gheo statea linistit. Luptatorul ii mai spune inca o data. Atunci se ridica badea si il snopeste cu bata, dupa care ii zice:
– No, cum-fu?

• După un pescuit norocos, Bulă se pregăteşte să frigă un peşte la grătar.
– Nu crezi că înainte de a-l frige ar trebui spălat? spune mama sa.
– Mereu îmi pui întrebări anapoda. De ce să-l mai spăl? Nu a stat toată viaţa lui în apă?

• România mai are două nenorociri: cu una m-am căsătorit, iar cealaltă este maică-sa.

• O femeie se plânge unui poliţist:
– Domnule poliţist, tipul acela mă urmăreşte. Cred că e beat!
Poliţistul o măsoară de sus până jos ţi spune:
– Aveţi dreptate. Cu siguranţă, este beat!

• – Ai ceva de băut?
– Apă.
– Dar ceva mai tare?
– Gheaţă!

• Soţia cu amantul în pat. La un moment dat, se aude uşa de la intrare:
– Ascunde-te. A venit soţul. Dacă te vede, te omoară.
– Să mă omoare? Pe mine? Niciodată. Îi datorez o mie de euro!

• Cum să nimereşti în rai când 5 din cele 7 păcate de moarte sunt hobby?

• Copilul, înainte de culcare:
– Mămico, nu pot să dorm! Spune-mi, te rog, o poveste!
– E trecut de 1 noaptea. Las’ că vine tăticul imediat şi, când o să-l întreb pe unde-a fost, o să ne spună el o poveste!

Sotul si-a uitat telefonul acasa. cand s-a intors de la serviciu, a gasit
doua mesaje:
1. De la amanta: Dragul meu, iubitul meu, mi-e dor. Pup dulce.
Suna-ma. A ta Marie.
2. De la sotie: Nu-ti face griji. Am sunat-o eu!

Secretara deschide cu piciorul uşa directorului: – Din această clipă,
salariul meu va fi de 3 000 € şi voi avea 4 zile de odihnă! Directorul: –
Cine ţi-a zis asta, draga mea?
Secretara: -Ginecologul şi avocatul!

Doi îndrăgostiți în parc. – Iubito, înaintea mea cu cine te plimbai înparc? – Cu nimeni. – Serios?!? – Toți aveau BMW!

-I-am zis sotului meu că, dacă nu îmi cumpără o rochie nouă, ies goală pe stradă, să vadă lumea că nu am cu ce să mă îmbrac!
-Si ce a zis?
-Dacă tot iesi, cumpără-mi si mie două beri!

Soţia: – Barbatul trebuie să fie un pic mai frumos ca maimuţa!
Soţul:– Barbatul trebuie să fie un pic mai frumos ca maimuta cu care
trăieşte!

Dacă băiatul cu care ai ieşit la prima întâlnire a memorat culoarea ochilor tăi, înseamnă că ai sânii prea mici!

Gandurile unui psihiatru: – Nu există oameni sănătoşi, există neconsultați!

Doi pensionari pe o banca. Trece o tanara sexy prin fata lor.
– Cand vad asa ceva, as vrea sa fiu de 20 de ani…
– Ce, esti tampit!?… pentru 5 minute sa trebuiasca sa muncesti iarasi 45 de ani?

Preotul:
– Va veni o zi cand vei plati pentru pacatele tale!
– Aiurea parinte, eu deja platesc. Alcoolul si curvele nu sunt gratis, sa stii…

Apropo, despre liberalism si despre egalitatea dintre sexe, eu consider ca sotia are dreptul sa faca tot ce vrea. Numai sa fie gustos!

Doi copii la grădiniţă:
– Mama mea este mai bună decât a ta.
– Asta spune şi tati.

Bianca Drăguşanu: “Nu aş accepta incinerarea. Mai bine topită, iar plasticul să fie refolosit!”

Data viitoare cand iti mai vine sa razi de alegerile nevestei, aminteste-ti ca si tu esti una dintre ele!

Impotenta: fenomenul care apare cand forta de atractie a pamantului este mai mare decat forta de atractie a femeii.

Control vamal:
– Ce aveţi în sac?
– Ceva mâncare pentru papagal, dom’ şef.
– Deschideţi sacul!
Deschide sacul, înăuntru zece kilograme de cafea.
– Aha, papagalului îi place cafeaua, spune ironic vameşul.
– Îi place, nu-i place, altceva nu primeşte.

A greşi este omeneşte, zise ariciul înfierbântat dându-se jos de pe peria neagră de sârmă…

Anul 2025, guvernul italian face o ancheta cetatenilor:
– Imigrantii din Romania reprezinta o problema?
35% au raspuns: Si, un grande problema!
65% au raspuns: Absoluto nicio problemo, manca-ti-as!

Sotia isi intreaba sotul:
– De ce iarasi ciorapii sunt imprastiati prin toata casa?
– Aceasta este o noua promotie: strange 10 perechi si primesti bani pentru rimel!

Dintre toate profesiile din lume, dansatoarele la bara afla cel mai repede daca au intrat sau nu banii.

In dictatura, cineva te foloseste cum vrea. In democratie, ai dreptul sa-l alegi pe cel care o sa te foloseasca cum vrea el.

Lasă un răspuns

