Bancuri

• Pe un șantier în România:
„Șefu, mi s-a rupt coada la lopată, ce să fac?“
„Sprijină-te și tu de betonieră că nu mai avem lopeți“

• O100 de milițieni sunt chemați la testare.
Fiecare milițian trebuie să introducă într-o masă decupată corespunzător trei obiecte: o sfera, un cub și un con.
Rezultatul testului a fost urmatorul: 10% dintre milițieni sunt inteligenți, restul sunt foarte puternici!

• Un tip bea intr-un bar si se adreseaza femeii de la masa alaturata:
– Beam din berea mea si ma gandeam…. Sa mai beau un rand sau te plac si-asa?

• La ginecolog se deschide uşa şi intră o tânără:
– Domnule doctor, mă iertaţi, am fost mai devreme la dumneavoastră… Nu cumva aţi găsit o pereche de bikini?
– Nu, domnişoară.
– Aha, înseamnă că i-am uitat la dentist…

• Nu-i greu deloc să-ți găsești bărbatul visurilor tale. E mult mai greu să-l ascunzi mai apoi de soț.

Lasă un răspuns

