Cei mai mizerabili politicieni din galaxie

Spune dl. Antonescu, USL:[I] „Nu e vorba de coabitare sau de noţiuni foarte elevate. E vorba de comportamentul unui om care are obligaţia de a ne reprezenta şi care ne reprezintă aşa cum aţi văzut. Mie îmi este ruşine să fiu în felul acesta reprezentat, indiferent ce opţiuni politice avem, ce culoare avem. Mie mi se pare că noi, românii, nu putem fi reprezentaţi în acest mod mârlănesc, nu ştiu ce cuvânt să găsesc, îmi pare foarte rău, dar asta e atitudinea”[/I], spune Antonescu despre dreptul președintelui de a-și reprezenta țară în conformitate cu litera legii supreme.
Dle Antonescu, de Constituţie aţi auzit cumva? Desigur, ca birepetent şi cu trofeul CEL MAI MARE CHIULANGIU DIN PARLAMENT, e greu de imaginat aşa ceva. Totuşi, ar fi cazul să înţelegeţi că noi românii putem fi reprezentaţi numai după cum spune litera legii, nu după cum vă funcţionează ruşinica. Da’ cum nu vă funcţionează ruşinica şi când este vorba despre prezenţa dvs. la locul de muncă?! Cum nu vă funcţionează ruşinica şi când vă ridicaţi veniturile de la Parlament, deşi aţi chiulit la greu?!
Cum nu vă funcţionează ruşinica să staţi în grevă şi să spuneţi că donaţi banii, dar dovezile nu le-aţi arătat?!
A dreacu’ ruşinică şi onoare!
Eu vă anunţ de pe acuma că nici eu nu doresc să fiu reprezentată în mod mârlănesc: adică nu doresc să mă reprezinte pe mine şi pe România mea un birepetent chiulangiu.
Deh, dacă aţi fi stat oleacă treaz între două somnuri de frumuseţe, aţi fi înţeles că Ponta nu este atât de mult interesat de relaţia cu Băsescu, cât de cea cu viitorul preşedinte…

Lasă un răspuns

