UK, are you sleeping?!


Julia High, 55 de ani, ofiter de imigrări, a fost plecată trei zile de acasă şi la revenire a fost primită bine de ţiganii (cinci adulţi şi trei copii ) care i-au luat în stăpânire locuinţa. Ea a fost chiar invitată la un pahar din propriul său vin pentru a i se arăta „documentul” prin care intruşii îşi justificau prezenţa.

Desigur, ţiganii au respectat legile ospitalităţii.
„O femeie a venit să-mi deschidă uşa, îmbrăcată cu hainele mele. Ceilalţi stăteau la masa mea, în sufrageria mea, sorbind vinul meu din paharele mele. Mi-au oferit şi mie un pahar de vin şi mi-au spus că sunt din România. Apoi mi-au spus că eu sunt moartă şi că fiul meu le-a închiriat casa. Iar eu sunt cât se poate de în viaţă, sunt singură şi nu am niciun fiu”, a povestit femeia păgubită.

În curs de o zi Julia a obţinut o decizie de evacuare a intruşilor din partea unei instanţe de judecată, decizie ce a fost pusă în practică de poliţie în aceaşi seară. Şi-a recăpătat casa, însă aceasta este într-o stare jalnică, multe dintre lucrurile sale lipsesc, iar compania la care este asigurată casa ezită să plătească despăgubiri pentru că în nebunia declanşată de instalarea şi apoi evacuarea intruşilor s-au pierdut o serie de documente şi de chitanţe.
De asemenea, când au plecat, ţiganii i-au golit frigiderul şi congelatorul, i-au luat covoarele, o parte din haine, un computer şi camere foto digitale.
„Aceşti oameni au distrus practic treizeci de ani din viaţa mea şi i-au băgat în genţi mari. Înseamnă distrugerea sufletului”, a afirmat femeia, care în prezent stă la prieteni.
Conform legislaţiei britanice, cei mai mulţi ocupanţi ilegali nu pot fi puşi sub acuzare dacă proprietarii caselor nu dovedesc faptul că aceştia au intrat prin efracţie.
Ce-au făcut “intruşii”? Păi au ocupat altă casă, două străzi mai încolo…
Ce urmează oare ?
Lndonezii vor pleca dimineaţa la serviciu şi seara îşi vor găsi casele ocupate de pirande şi pirandezi? Faptul că au încălcat şi devastat o proprietate şi n-au suferit rigorile legii nu este decât un îndemn şi pentru alţii să procedeze la fel…

7 Responses to UK, are you sleeping?!

  1. Blue says:

    Vai de mine… ce-i asta? Păi îmi amintesc o vreme când veneau tăt felul de indiviză de prin vest, din Anglia, Franţa, Germania etc şi ne acuzau de rasism. Chiar folosirea termenului de ţigan era o dovadă de rasism.
    La noi nu se putea întâmpla asta… cum să dai oamenii afară din casă? Ce dacă e casa ta? Oameni e şi ei, deci trebe să are unde să locuieşte …
    Hehehe …
    Ştii ce ar fi culmea? Să meargă tanti regina să cumpere castraveţi, iar când se întoarce să fie poarta blocată de o căruţă cu coviltir… 😀

    • Ana Armanca Ardeleanu says:

      Blue, tu unde trăieşti?! Dacă tante regina se duce să-şi cumpere castraveţi nu va găsi poarta blocată, ci palatul ocupade de pirandezi! Că ăştia e obişnuiţi la palate cu turnuleţe şi mărmuleţe!

  2. Un avion de 150 de locuri va aduce saptamana viitoare in Romania tiganii expulzati din Provence
    Romii expulzati, joi, de langa arcul care deschide intrarea din Aix en Provence si din jurul catedralei din oras, au fost trimisi la unitatea de cazare de urgenta (UHU), urmand ca saptamana viitoare sa se intoarca in Romania cu un avion cu 150 de locuri, potrivit http://www.laprovance.com, citat de Mediafax.
    Alte familii va trebui sa paraseasca Marsilia pe cont propriu, platind 80 de euro de persoana calatoria cu autocarul. O plecare este planificata sambata din Aix en Provence.

    Bine că le dau şi câte 300 euraşi, să aibe cu ce să plece înapoi! Unde dormeau înainte de a ajunge la UHU?

  3. Fii atent ce legislaţie are UK: Conform legislaţiei britanice, cei mai mulţi ocupanţi ilegali nu pot fi puşi sub acuzare dacă proprietarii caselor nu dovedesc faptul că aceştia au intrat prin efracţie. Dar oare, dacă sunt înarmaţi pot apăsa pe trăgaci? Sau trebuie să stea să-i dea ăia în cap?

  4. Blue says:

    Auzi, ţie ţi se pare că e frumos să întrebi pe cineva dacă are slipi „Zici UK, are you sleeping?!” 😀

    De fapt nici nu e corect scris. Trebuia UK, ai tu slip? (I-am auzit pe unii care pronunţă „şlipi” cu şî de la şapte )

Lasă un răspuns

