Puspha … o minune de căţel

Puspha … o minune de căţel.

Blue, am fost şi la mare! I-am pândit pe pescăruşi, dar n-am prins niciunul.


CIMG0816

CIMG0713

Ce mă enervam când plecau fără mine la plajă!

CIMG0773

CIMG0842

Să vezi ce grea e viaţa de căţel!

CIMG0833

Îngrozitor de şucărită pentru că m-au tuns! Dar m-am răzbunat: mie mi-a făcut nene doctorul băiţă, toaleta, unghiuţe, prosopel. Tunsul meu a costat mai mult ca hair stilistul stăpânei!

13 Responses to Puspha … o minune de căţel

  1. Pingback: Puspha … o minune de căţel « Românica blues

  2. Blue says:

    Tot Pusppha …

    Mortală, nu? 😀

  3. Simona says:

    Ce draguta e! Dar e acelasi catel? Chiar ca s-a suparat ca ati tuns-o!

    • I se schimbă culoarea părului la tuns. O săptămână s-a pitit pe sub canapele şi nici nu s-a uitat la noi, aşa de şucărită a fost.O strigam şi întorcea jignită botul. Mai şi dârdâia de frig şi nu-i puteam pune hăinuţa, că ar fi răcit afară. I-am făcut dintr-o şosetă o hăinuţă, aşa de mare e!

  4. Văd că n-ai scos poza asta … :))))))))))))

  5. Ultima poză n-am mai văzut-o?

  6. Ai vizite de pe Facebook…
    pune poze și cu puiul …

Lasă un răspuns

